15 Kasım 2009

Düğün Kurabiyeleri

seronomi

İşte Tam düğünlük kurabiyeler(: Giymişler cicilerini süslenmiş püslenmiş karşınızdalar(:

dügünpastagelinjharfkucukMORkospastaapasta.

İnanın sıradan nikah şekerleri görmekten sıkılmış bir insanım. Nikahta alınıp eve gelene kadar çantanın derinliklerinde duracak bir nikah şekerim olmasını istemezdim ama malesef öyle oldu:( O zamanlar butik kurabiyelerle henüz tanışmamıştım. Keşke zaman makinem olsada geri dönsem:) O zaman başta nikah şekerlerimi ve kına gecesi keselerimi değiştirirdim aslında bunlarla kalmaz nişan içinde orjinal birşeyler düşünürdüm. Diğerleri oldukça sıradan ve artık göre göre göz aşinalığı olmuş küçük biblolar,çiçekler..vb nikah şekerleri hiç ilgimi çekmiyor. Farklı tasarımlarla oluşturulan butik kurabiyelerimle hem sizi hemde davetlilerinizi mutlu etmenize yardımcı olabilirim. Ben bu konuda gönüllüyüm(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder