15 Kasım 2009

Hoşgeldin Bebek Kurabiyeleri

erkek bebek kurabiyeleri

Dün akşamdan beri yoğun bir şekilde hazırladığım Richard bebeğin kurabiyeleri. Sevimli ebeğimize sağlıklı bir ömür dilerim.Bebek kurabiyelerini hazırlamak inanılmaz keyifli doğrusu. Emziği,biberonu,patiği..vb aksesuarları inanılmaz hoş şeyler.Ben yetişkinlikten istifa ediyorum benide çoçuk kategorisine alın(: Dipnot: Sadece bir günlük(:

harflikurabiye

Kurabiyeden harflerler bir ileti yazmak sanırım oldukça anlamlı bir mesaj. Gerçi şuan richard bebeğin ismini yazdım ama yakın zamanda kurabiyelerimin üzerinde minik iletilere yer vereceğim. Sanırım bir iletişimci açısından en önemli kavramlar harfler,tümceler..vb daha neler neler.

RİCH1bebek yakası kurabiyetulum kurabiyekurabiye lotukurabiyelerayakkabikurabiye

Kimin böyle bir çift mavi patiği varki(: İnsanın bazen çocuk olası geliyor doğrusu. Şen şakrak, içi içine sığmayan, yerinde duramayan, haylaz bir çocuk olurdum diye düşünüyorum. Gerçi beni tanıyanlara sormak lazım çocukken nasıl bir çocuk oldugumu(: Ama lütfen anneme sormayalım(: Çünkü annem hep ilkokul sıralarındaki koyu galatasaraylı hatta fanatik bir çocuk oluşumu anlatır durur(:

isimlikurabiyepaketlenmiş kurabiyekutuda kurabiyeGene lafazanlık mı yaptım ne:( Richard bebeğin kurabiyelerini hazırladıktan sonra yakın zamanda nazlı bebeğin pembeli beyazlı kurabiyelerine yer vereceğim. Buaralar birazcık yoğun sayılabilirim. Birde düğün ve aşk kurabiyelerim var sırada bekleyen. Şimdilik bu kadar(: Arkası yarın gibi oldu ama mecburen öyle olmalı(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder