15 Kasım 2009

Kına Kurabiyeleri

Kurabiyeleri eklerken aklıma üniversite dönemindeyken 2.sınıfta aldığım Dijital Görüntü İşleme dersi geldi.

Murat Hoca'nın vize ödevinde herkes kendi adını ve soyadını farklı bir nesneyle sunacak ve fotoğraflayacaktı.
Full iki hafta düşündük arkadaşlarla ne olabilir, nasıl yapabiliriz diye.

Bir arkadaşım pipo ile harfler yazdı. Diğeri renkli ilaçlarla harfler yazdı. Ben düşündüm düşündüm aklıma farklı pek birşey gelmiyordu. En sonunda uğraşlar sonucunda Taksim'den aldığım renkli bir atkıdan kendi isimimin ve soyadımın harflerini oluşturdum. Aldığım atkı oldukça renkliydi ve görsel olarak yaptığım harflerde Hocam tarafından çok beğenilmişti. Sınıfta herkesin içinde yaptığım ödevi Hocamın beğeniyle anlatması o kadar uğraşmama deymişti doğrusu.

Tasarım dersinden nereye geçiceğimi merak ediyorsunuz. Bugün harfler ve kurabiyeler yaparken o an derste yaşadıklarımı düşünmeden edemedim. Hatta hayatta bu tarz şeyleri kullanırmıyız diye hayıflanırdım.Farklı bakış açısı kazanmak adına ve daha önceden farklı nesneylede olsa yapmış olduğum çalışmam bunların başlangıcı sayılabilinir diye düşünüyorum(:Dipnot: En kısa zamanda atkıdan yazdığım harflerimide ekleyeceğim. Birazcık nostalji her zaman iyidir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder