15 Kasım 2009

Meyve Bahçesi


Meyve BahcesiResim Ekle

3 adet nar 1 adet muz ya da elma

Yapılışı: Narları aşağıda bahsettiğim yöntemle taneciklere ayırdıktan sonra muzları ya da elmaları ufak parçalara kesin. Alt kısmına muzları üst kısmına narları yerleştirdkten sonra üstünü dilediğniz gibi süsleyin. Bende bitter ganaj vardı. Şekilli kesip üstünede file fıstık serpiştirdim. Meyve sevmeyenler için ideal diyebilirim(:

Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane(:

Geçende marketten nar aldım. Önce alıp almamak konusunda tereddüt yaşadım ama sonunda dayanamadım. Aldığım narlar dolapta beni bekliyorlardı(: Bende mazallah internette köşe bucak gezmekle meşguldum ki. Bir de ne göreyim bir video ve nar'ın iç tanelerinin kolayca çıkıvermesi hakkında hazırlanmış son derece hoş ve bilgi dolu bir videoydu. Harika birşey, inanılmaz akıl akıldan üstündür der dururdum gene kanıtlanmış oldu. Evet bu kadar konuştuktan sonra merak ediyorsunuzdur. Nasıl bir içeriğe sahip bir video diye(: İçeriği tam tamına şöyle izah ediyim. Bir adet narı yıkayın ortadan ikiye kesin ve kestiğiniz bir parçayı alıp kabuk kısmı bize bakacak şekilde tahta kaşıkla üstüne vurun siz vurdukça o inci gibi diş şeklinde olan nar tanecikleri dökülüverecek. Sizden narı parçalayıp o içindeki taneciklere binbir zahmetle ulaşmaktan kurtulacaksınız. Belkide siz daha önce biliyordunuz ama ben daha yeni öğrendim. Yakın zamanda videoyu gene bulursam ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder