8 Ocak 2010

Diş Buğdayı Kurabiyeleri

pinksiaone

Bu sevimli diş kurabiyeleri küçük bir prenses için Antalya'ya doğru yola çıktı. Bin bir titizlik ve özentiyle hazırladım doğrusu. Çocukları çok seven ben helede kız çocuklarını nedendir bilinmez daha fazla seven bir insanım (inş.ilerde benimde kızım olur). Buarada Tülay hanım istediği kurabiyenin fotoğrafını gönderdikten sonra ön çalışmalar yaptım ve fotoğralayıp kendisine gönderdim. Bu süre zarfında çok hoş bir iletişimiz oldu. Hatta her telefonu açtığımızda aynı anda nasılsınız? iyiyim siz nasılsınız? diye cevaplarımız oldu(: Tülay Hanım ve kızı Seline sevgilerimi gönderiyorum.

distwopaketlenmisdisdisthreepinkdişzero

Tülay hanımın isteği üzerine diş kurabiyelerinin arkasına paketlerken sticker yerleştirdim. Stickerda Selin'in adı ve dişinin çıktığı tarihi yazıp çıktısını aldım.

pikdisfive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder