21 Ocak 2010

Nisa'nın Diş Buğdayı Kurabiyeleri

nisaharfkurabiye

Bugün yoğun bir şekilde bu sevimli ve rengarenk kurabiyeleri hazırladım(: Yarın bu sevimli kurabiyeler minik bir prensesin diş kurabiyeleri olarak İzmir'e doğru yola çıkacaklar. Geçenler de Duygu hanımla telefonla görüştük ve kızı Nisa için diş buğdayı kurabiyeleri talep etmişti. Aslında Selin'nin kurabiyeleri beğenmişti ama ben dayanamadım bir kaç değişiklik yaptım. Eminönüne gittiğimde Arjantin şekerleri almıştım onlarıda kullanarak farklı kurabiyeler yapmaya çalıştım diyebilirim. Bu arada Arjantin şekerlerinin tadı güzelmiş(:

nisadiskurabiyeleri

Ben stickerlarda da birazcık değişikliğe gittim. Nisanın dişinin çıktığı tarihi ve adının yazılı olduğu stickerlar kullandım. Konsept pembe ağırlıklı olduğu için sticker kenarlarınıda pembe şerit oluşturdum(:

stickerrr

Diş buğdayı kurabiyeleri yapması öyle keyifli ve eğlenceli ki zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Kurabiyeyi pişirmesi süslemesi, jelatin poşetlere yerleştirip stickerları dizmek ve renkli kurdalelerle bağlamak. En önemli kısmı ise binbir titizlikle hazırladığım kurabiyelerimin fotoğraflarını çekmek.

dis111paketlerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder